”We gaan voor 100% goed”

Zorgprofessionals en patiënten moeten altijd kunnen beschikken over voldoende, kwalitatieve en betaalbare medische hulpmiddelen. Dát is onze zorg. We zijn voor zorginstellingen en patiënten de betrouwbare partner waarop men altijd kan rekenen. Met G3 Medical wordt het ‘gewoon goed geregeld’.

Maar wie zijn die regelaars en wat doen zij precies? Graag stellen we onze medewerkers aan je voor, met dit keer het woord aan Kevin Orrantia Borbolla, logistiek medewerker.

Kevin begon zijn werkcarrière zo’n tien jaar geleden bij EmdaMed. Hij merkt op dat er de laatste tijd veel veranderd is, zeker sinds de overname van EmdaMed door G3 Medical. “Dat was aan het begin wel even wennen. Nieuwe collega’s en een nieuw systeem. Maar gelukkig zijn de veranderingen goed uitgepakt. De collega’s zijn gezellig en met het nieuwe systeem is ons productinformatiesysteem geoptimaliseerd.”

Nacontrole
Kevin is onder andere verantwoordelijk voor het inboeken van inkomende goederen en het verwerken van uitgaande orders. “Ik ben een allround logistiek medewerker. Samen met mijn collega’s doen we er alles aan om orders op tijd én compleet de deur uit te krijgen. Ik denk dat we hierin als organisatie best uniek zijn. Voordat we alles inladen, doen we altijd nog een nacontrole, zodat we zeker weten dat we 100% leveren. Natuurlijk zijn we allemaal mensen en kan er toch iets misgaan, maar over het algemeen hebben we zeer weinig manco’s. We streven ernaar om zo goed mogelijk ons werk te doen. De klant op nummer 1, daar draait het om.”

“We doen altijd een nacontrole, zodat we zeker weten dat we 100% leveren.”

Fijne sfeer
“Wat we voor klanten doen, doen we ook voor collega’s”, vervolgt Kevin. “Er hangt hier een fijne werksfeer en we hebben als collega’s veel contact met elkaar. Ik kom weleens in DC’s waar de medewerkers allemaal een oortje in hebben en muziek luisteren. Er is dan nauwelijks contact. Wij overleggen veel met elkaar, kunnen alles tegen elkaar zeggen en helpen elkaar waar nodig. Dat is leuk en gezellig en werkt ook in het voordeel van de klant. Twee ogen zien immers meer dan één.”

Vergelijkbare berichten

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *